معرفی بهترین کیف پول های ارز هلیوم

در این مقاله قصد داریم شما را با رمز ارز هلیو آشنا کنیم و به برخی از کیف پول‌هایی که می‌توان این رمز ارز را بر روی آن ذخیره کرد آشنا کنیم. اگر از جمله افرادی هستید که قصد سرمایه گذاری بر روی رمز ارز هلیوم را دارید، توصیه ما به شما عزیزان این است که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین کیف پول‌های دیجیتال را برای ذخیره این رمز ارز خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

ارز دیجیتال هلیوم را در کدام کیف پول ارز دیجیتال ذخیره کنیم؟ آیا می‌توان رمز ارز هلیوم را بر روی کیف پول دیجیتال تراست ولت و متامسک ذخیره و نگه داری کرد؟ یک کیف پول مناسب باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ این سوالات از جمله سوالاتی هستند که فعالان بازار ارز دیجیتال در زمان مواجه شدن با یک رمز ارز جدید در حوزه ارزهای دیجیتال از خود خواهند پرسید. حال در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره اتریوم بپردازیم، اما پیش از آن یک توضیح کلی در مورد ماهیت کلی رمز ارز دیجیتال هلیوم خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

شبکه ارز دیجیتال هلیوم

در حقیقت شبکه ارز دیجیتال هلیوم یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که به منظور گسترش و توسعه اینترنت طراحی و پایه ریزی شده است. رمز ارز شبکه هلیوم HNT نام دارد و عرضه آن در طول 50 سال به پایان خواهد رسید. قیمت این رمز ارز در حال حاضر چیزی در حدود 8 دلار می‌باشد. ویژگی منحصر به فرد در این رمز ارز این است که این ارز دیجیتال برخلاف سایر رمز ارزهایی که برای استخراج به قدرت هش نیاز دارند، این رمز ارز به امواج رادیویی نیاز خواهد داشت.

ماینرهای شبکه ارز دیجیتال هلیوم نیز در ازای فعالیت در این شبکه به عنوان پاداش رمز ارز HNT را دریافت خواهند کرد. در این شبکه افراد قادر خواهند بود با دستگاه هات اسپات امکان درآمد زایی را برای خود فراهم کنند. اما لازم به ذکر است که هر فرد در این شبکه به تنهایی قادر به کسب سود نخواهد بود. برای کسب سود باید تعداد مشخصی از افراد در یک محدوده جغرافیایی باشند.

هاوینگ شبکه هلیوم به چه صورت است؟ فرآیند هاوینگ HNT به صورت دوره‌ای و هر دو سال یک بار صورت خواهد گرفت. جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که اولین هاوینگ ارز دیجیتال هلیوم در سال 2019 شکل گرفت.

هات اسپات در شبکه هلیوم به چه صورت است؟

هات اسپات در شبکه هلیوم به مانند یک مودم عمل خواهد کرد که به برق معمولی متصل خواهد شد و با برقراری ارتباط از طریق اینترنت، امواج وای فای را تا مای‌ها گسترش و توسعه خواهد داد و به نوعی ارتباط را برای سایر دستگاه‌ها ممکن خواهد کرد. نکته قابل توجه در این زمینه این است که دستگاه هات اسپات هلیوم تنها 5 وات برق را مصرف خواهد کرد. پس باتوجه به این مسئله می‌توان این گونه بیان کرد که اسپات‌های شبکه هلیوم بسیار کم مصرف و به صرفه هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین کیف پول‌ها بپردازیم.

معرفی بهترین کیف پول‌ ارز دیجیتال برای ارز دیجیتال هلیوم

بسیاری از شما عزیزان ممکن است که به خرید ارزهای دیجیتال بپردازید، اما اطلاعات کافی در زمینه نگه داری آنان نداشته باشید. پس با توجه به این مسئله شما در آینده سرمایه گذاری خود دچار مشکلات عدیده‌ای خواهید شد. رمز ارز دیجیتالی هلیوم یکی از ارزهای تازه تاسیس این حوزه است، و برای همین نیز خیلی از فعالان بازار ارز دیجیتال نمی‌دانند که کدام یک از کیف پول‌های حوزه ارزهای دیجیتال از این رمز ارز پشتیبانی خواهد کرد. برای همین نیز در ادامه این بحث به بررسی چند مورد از این کیف پول‌ها خواهیم پرداخت.

کیف پول ارز دیجیتال هلیوم

1. کیف پول هلیوم

کیف پول ارز دیجیتال هلیوم مختص به ذخیره و نگه داری این رمز ارز می‌باشد. افراد قادر خواهند بود برای دریافت، ارسال و نیز ذخیه رمز ارز HNT خود از این کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنند. این کیف پول دارای ویژگی‌های بسیار یادی است که از جمله آنان می‌توان به ذخیره سازی ارز هلیوم، مشاهده مکان هات اسپات‌ها و نیز نمایش دادن نمودار برای توضیح عملکرد استخراج اشاره کرد.

این کیف پول از نظر امینت در سطح قابل قبولی قرار دارد. هنگام ساخت این کیف پول به کاربران یک کد 12 حرفی داده خواهد شد که همان کلید خصوصی فرد می‌باشد. این کلید خصوصی تنها راه ارتباطی شما با دارایی خودتان خواهد بود. اگر به هر دلیلی کلید خصوصی خود را گم کنید و یا آن را فراموش کنید، دیگر هیچوقت قادر به بازیابی دارایی خود نخواهید بود.

2. کیف پول تراست ولت

کیف پول ارز دیجیتال راست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد که از رمز ارز هلیوم به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول ارز دیجیتال به کاربران و فعالان بازار ارز دیجیتال کمک خواهد کرد تا که بتوانند دارایی‌های خود را بر روی آنان ذخیره کنند. این کیف پول در حال حاضر تنها بر روی موبایل قابل اجرا می‌باشد. کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت، در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند و با بزرگترین صرافی ارز دیجیتال، یعنی صرافی بایننس همکاری کند.

صرافی بایننس در همان ابتدای کار این کیف پول ارز دیجیتال را خریداری کرد و در حال حاضر به صورت کامل از این کیف پول حمایت و پشتیبانی می‌کند. این کیف پول در ابتدا کار خود تنها به صورت یک کیف پول موبایلی شناخته می‌شد، اما در حال حاضر یکی از بهترین و بزرگ‌ترین کیف پول‌های حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد.

جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که این کیف پول از امنیت بسیار خوبی برخورد دار است و تا به اکنون توانسته است اعتماد کاربران را به خوبی به دست آورد. کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت دارای رابط کاربری بسیار آسانی نیز می‌باشد که استفاده از آن را برای کاربران تازه کار و مبتدی بسیار راحت کرده است.

3. کیف پول نرم افزاری اتمیک

کیف پول ارز دیجیتال اتمیک یکی دیگر از کیف پول‌هایی است که به خوبی از رزم ارز HNT پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول به صورت رایگان در اختیار فعالان بازار ارز دیجیتال قرار خواهد گرفت، و تنها در برخی از معاملات میزان مشخصی از کارمزد را از کاربران دریافت خواهد کرد.جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که این کیف پول به صورت غیرمتمرکز به کار خود ادامه می‌دهد.

همچنین بخوانید:

کیف پول دیجیتال Rabby چیست؟

در این کیف پول نیز به کاربران کلید خصوصی داده خواهد شد، تا که امنیت دارایی به صورت تمام و کمال بر عهده خود افراد باشد. لازم به ذکر است که کیف پول ارز دیجیتال اتمیک از بیش از 300 توکن در حوزه ارز دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول نیز دارای رابط کاربری روان و آسانی است که به کاربران تازه وارد و مبتدی امکان استفاده و ذخیره دارایی را خواهد داد.

4. کیف پول متامسک

کیف پول ارز دیجیتال متامسک یکی دیگر از کیف پول‌های است که از رمز ارز هلیوم به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول توسط ارون دیوبس و دن فینلای در سال 2017 میلادی پایه گذاری شده است. متاسمک تنها یک کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره دارایی نمی‌باشد و به صرافی‌های بزرگی به مانند شیپ شیفت و کوین بیس، قابلیت اتصال دارد.

با توجه به این قابلیت، فعالان بازار ارز دیجیتال قادر خواهند بود به واسطه این کیف پول به خرید و فروش رمز ارزهایی به مانند هلیوم بپردازند. این کیف پول نیز به مانند سایر کیف پول‌هایی که پیش از این معرفی کردیم، دارای کلید خصوصی می‌باشد. متامسک تا به امروز هیچ گاه مورد حمله قرار نگرفته است و با توجه به این موضوع می‌توان به این مسئله پی برد که از امنیت بسیار بالایی برخورد دار است.

این کیف پول نیز به مانند چند کیف پولی که به آنان اشاره کریدم، دارای رابط کاربری نسبتا آسانی است و همین مسئله سبب شده است که افراد مبتدی و تازه کار در بازار ارز دیجیتال بتوانند به راحتی با استفاده از این کیف پول به ذخیره و نگه دارای دارایی‌های خود بپردازند.

5. کیف پول نرم افزاری BRD

کیف پول نرم افزاری BRD از جمله کیف پول‌هایی است که به خوبی از رمز ارز دیجیتالی هلیوم پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول ارز دیجیتال علاوه بر رمز ارز HNT از رمز ارزهای دیگری از جمله اتریوم و بیت کوین نیز به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. شما عزیزان می‌توانید از این کیف پول نرم افزاری برای ذخیره کوتاه مدت دارایی‌های خود استفاده کنید. اما اگر قصد شما این است که دارایی‌های خود را برای طولانی مدت ذخیره و نگه داری کنید، توصیه ما به شما عزیزان این است که از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است که تا به امروز این کیف پول هیچ گاه مورد حمله سایبری قرار نگرفته است و توانسته است اعتماد بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. این کیف پول نیز به مانند بسیاری از کیف پول‌های دیگر دارای کلید خصوصی می‌باشد و در صورتی که دارایی شما از دسترس خارج شود، شما قادر خواهید بود به واسطه این کلیدهای خصوصی دارایی خود را بازیابی نمایید.

6. کیف پول نرم افزاری سیف پل

کیف پول نرم افزاری سیف پل نیز از جمله کیف پول‌هایی است که شما عزیزان می‌توانید از ان برای ذخیره رمز ارز HNT استفاده کنید. این کیف پول به صورت متن باز به کار خود ادامه می‌دهد  وبه سازندگان خود این امکان را خواهد داد تا که بتوانند مشکلات و باگ‌های این کیف پول را در هر زمانی که بخواهند رفع کنند. این کیف پول ارز دیجیتال به واسطه امنیت بسیار بالایی که دارد، توانسته است اعتماد بسیاری از فعالان بازار ارز دیجیتال را به خود جلب کند. شما عزیزان می‎‌توانید از این کیف پول برای ذخیره کوتاه مدت دارایی خود استفاده کنید.

کیف پول سخت افزاری برای ذخیره هلیوم

بهترین کیف پول ارز دیجیتال


1. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو اس، یک کیف پول سخت افزاری در حوزه ارزهای دیجیتال است که به خوبی از رمز ارز HNT پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول سخت افزاری علاوه بر رمز ارز هلیوم، از رمز ارزهای بسیاری به مانند رمز ارز بیت کوین، اتریوم، کاردانو و لایت کوین پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول به صورت فیزیکی است و به مانند یک فلش می‌ماند. یکی از عیب‌های اساسی در این کیف پول این است که این کیف پول ارز دیجیتال دارای صفحه نمایش بسیار کوچکی می‌باشد.

ویژگی مهمی که باعث شده است که کیف پول سخت افزاری لجر بسیار کاربردی و محبوب باشد، امنیت بالای این کیف پول و سادگی استفاده از آن می‌باشد. با استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال، فعالان بازار ارز دیجیتال قادر خواهند بود به راحتی رمز ارزهای خود را بر روی آن ذخیره نمایند. این کیف پول نیز به مانند سایر کیف پول‌هایی که به آنان پرداختیم، دارای کلیدهای خصوصی می‌باشد. با استفاده از این کیف پول افراد قادر خواهند بود به راحتی به دارایی خود دسترسی داشته باشند.

2. کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس

این کیف پول ارز دیجیتال بعد از منتشر شدن مدل قبلی که به آن اشاره کردیم پای به عرصه حوزه ارزهای دیجیتال گذاشت. این کیف پول ارز دیجیتال دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و جدیدی بود که سبب شده توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب کند. یکی از این ویژگی‌های منحصر به فرد این بود که این کیف پول دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نمونه قبلی بود.

البته جا دارد به این مسئل هنیز اشاره کنیم که این کیف پول معایبی را نیز دارد که از جمله آنان می‌توان به قابلیت اتصال به بلوتوث اشاره کرد که این امکان را به هکران خواهد داد تا بتوانند به دارایی شما دسترسی پیدا کنند.

به صورت کلی این کیف پول ارز دیجیتال نسبت به نمونه قبلی بسیار پیشرفته تر می‌باشد و حافظه داخلی بیشتری را نیز دارا می‌باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت این کیف پول سخت افزاری بسیار زیادتر از نمونه قبلی خود می‌باشد.

3. کیف پول سخت افزاری ترزور وان

کیف پول ارز دیجیتال ترزور وان از جمله کیف پول‌های سخت افزاری می‌باشد که امکان ذخیره رمز ارز HNT را برای فعالان بازار فراهم کرده است. این کیف پول ارز دیجیتال دارای یک صفحه نمایش بزرگ می‌باشد و با توجه به این مسئله مدیریت آن بسیار راحت‌تر خواهد بود. این کیف پول دارای سطح امنیت بسیار بالایی است و تا به امروز هیچ گونه حمله سایبری به این کیف پول ارز دیجیتال صورت نگرفته است. پس با توجه به این مسئله شما عزیزان قادر خواهید بود با با خیالی آسوده از این کیف پول برای ذخیره دارایی‌های خود برای طولانی مدت استفاده نمایید.

کیف پول ارز دیجیتال ترزور به گونه‌ای طراحی شده است که در آن واحد می‌توان چند نوع پول مختلف را بر روی آن ذخیره و نگه داری کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب در این کیف پول نیز این است که دارای رابط کاربری بسیار آسانی می‌باشد و همین مسئله سبب شده است که کاربران تازه وارد و مبتدی در کار با این کیف پول سخت افزاری دچار مشکل نباشند.

4. کیف سخت افزاری ترزور تی

این کیف پول ارز دیجیتال در سال 2018 میلادی پای به عرصه حوزه ارزهای دیجیتال گذاشت. فعالان بازار ارز دیجیتال قادر خواهند بود رمز ارز HNT خود را به راحتی بر روی این کیف پول سخت افزاری ذخیره و نگه داری کنند. نکته قابل توجه این است که این کیف پول ارز دیجیتال در حال حاضر بهترین کیف پول حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد و امن ترین کیف پول برای ذخیره دارایی به شمار می‌رود. علاوه بر این مسئله، این کیف پول دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود می‌باشد.

این کیف پول سخت افزاری نیز دارای رابط کاربری بسیار آسانی می‌باشد و همین مسئله سبب شده است که کار با این کیف پول برای افراد مبتدی و تازه کار راحت باشد و بتوانند دارایی‌های خود را بدون هیچ گونه مشکلی بر روی این کیف پول ذخیره نمایند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که این کیف پول با سیستم‌ عامل‌های معروف و مشهوری به مانند کروم و فایرفاکی نیز در حال همکاری می‌باشد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با شبکه ارز دیجیتال هلیوم آشنا کنیم و بعد از آن به معرفی بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره این رمز ارز پرداختیم. همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، شما عزیزان برای ذخیره رمز ارز HNT قادر خواهید بود از کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری متعددی استفاده کنید. همچنین جا دارد به این مطلب نیز اشاره کنیم که یکی از تفاوت‌های اساسی این رمز ارز با دیگر رمز ارزهای حوزه ارزهای دیجیتال این است که، این شبکه برای استخراج به جای قدرت هش به واسطه امواج رادیویی استخراج خواهد شد.

در پایان جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که شما عزیزان بسته به نیاز خود قادر خواهید بود از هر یک از کیف پول‌های معرفی شده در این مطلب استفاده نمایید. به عنوان  مثال شما عزیزان قادر خواهید بود برای ذخیره کوتاه مدت از کیف پول‌های نرم افزاری و برای ذخیره بلند مدت رمز ارزهای خود از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید.

 مرجع: cryptonews
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد